.
من هیچکس را رها نمیکنم، اما دست کسی را که دلش به رفتن است نمیگیرم!
- محمود درویش
″رایحه″
این یه نفر چرا یه هفته اس آنلاین نیس☹️
من بعد از یه هفته تازه یادم میفته یه اکانت دیگه هم دارم😂
راستی میدونستین استیکر🙏🏻یعنی بزن قدش؟
خدا منو ببخشه من چقدر با این بقیه رو التماس و خواهش کردم
″رایحه″
راستی میدونستین استیکر🙏🏻یعنی بزن قدش؟ خدا منو ببخشه من چقدر با این بقیه رو التماس و خواهش کردم
دروغ میگی😶🌫
بیخیال بابا
همون معنی خواهشو میده...
دلم یه روز بی دغدغه می خواد
یه روزی که از صبحش بدونم قراره خوش بگذره
قراره با بچه ها بگیم و بخندیم
با هم غذا درست کنیم و حسابی آشپزخونه رو به فنا بدیم
با یک عالم هله هوله بشینیم فیلم ببینیم و جیغ و داد کنیم
یه روز که با هم خوش باشیم و خیالمون راحت باشه که هیچ چیزی مانع خوشحالیمون نمیشه...
یه روز که بعید می دونم برسیم بهش...(: