″رایحه″
خودمونو خر نکنیم؛ از آدمی که هیچ اهمیتی براش نداریم، بگذریم از آدمی که دوسمون نداره، بگذریم از آدمی
درسته ولی اگه من اینکارو کنم دیگه تو این دنیا جز پدر و مادرم کسیو ندارم
.
من هیچکس را رها نمیکنم، اما دست کسی را که دلش به رفتن است نمیگیرم!
- محمود درویش
″رایحه″
این یه نفر چرا یه هفته اس آنلاین نیس☹️
من بعد از یه هفته تازه یادم میفته یه اکانت دیگه هم دارم😂
راستی میدونستین استیکر🙏🏻یعنی بزن قدش؟
خدا منو ببخشه من چقدر با این بقیه رو التماس و خواهش کردم
″رایحه″
راستی میدونستین استیکر🙏🏻یعنی بزن قدش؟ خدا منو ببخشه من چقدر با این بقیه رو التماس و خواهش کردم
دروغ میگی😶🌫
بیخیال بابا
همون معنی خواهشو میده...