eitaa logo
″رایحه″
617 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
628 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
. من هیچکس را رها نمی‌کنم، اما دست کسی را که دلش به رفتن است نمی‌گیرم! - محمود درویش
من برای اثبات دوست داشتنمو خودمو فدات نمی کنم... توقعاتتو بیار پایین..!
این یه نفر چرا یه هفته اس آنلاین نیس☹️
ایشون چرا یه سر به ما نمیزنه؟؟؟
″رایحه″
این یه نفر چرا یه هفته اس آنلاین نیس☹️
من بعد از یه هفته تازه یادم میفته یه اکانت دیگه هم دارم😂
″رایحه″
ایشون چرا یه سر به ما نمیزنه؟؟؟
نمیشناسمش🙄😂 کیه این؟🚶‍♀😔
از این به بعد منو با اسم قمر پرست بشناسید دوستان با تشکر🙏🏻
راستی میدونستین استیکر🙏🏻یعنی بزن قدش؟ خدا منو ببخشه من چقدر با این بقیه رو التماس و خواهش کردم
از تعطیلی فردا هم خوشحالم و هم ناراحت چه کنم؟🤦‍♀
872.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راست میگه بچم موتور سواری بدون بلد بودن طبیعیشه فقط سهراب....
دلم یه روز بی دغدغه می خواد یه روزی که از صبحش بدونم قراره خوش بگذره قراره با بچه ها بگیم و بخندیم با هم غذا درست کنیم و حسابی آشپزخونه رو به فنا بدیم با یک عالم هله هوله بشینیم فیلم ببینیم و جیغ و داد کنیم یه روز که با هم خوش باشیم و خیالمون راحت باشه که هیچ چیزی مانع خوشحالیمون نمیشه... یه روز که بعید می دونم برسیم بهش...(: