سلام خدمت همه ی دانش آموزا و دانشجو هااا،
خواستم بگم می دونم آزمون های ترم از چند روز دیگه شروع میشه،
پس امیدوارم که همه بهترین نمره رو بگیرن!!!!
التماس دعای فراوان
کاش همیشه اونی که مجبوره به خاطر علاقه هاش کوتاه بیاد ما نباشیم،
همینه عشقه که بده(:
شما وقتی تحصیل کرده هستید که بتوانید تقریبا هر حرفی را بشنوید بدون انکه عصبانی بشوید یا اعتماد به نفستان را از دست بدهید.
رابرت فراست
چه مدتهای بسیاری که سربارِ خودم بودم
چه مدتها که لبخندی بدهکارِ خودم بودم
_سیدحسینحجازی