″رایحه″
شده باران بزند قلب تو دیوانه شود؟ همهی خاطره ها نزد تو بیگانه شود...؟
شده از دست کسی یک دفعه دلگیر شوی؟
اون کنار دگری باشد و تو پیر شوی...؟
″رایحه″
شده از دست کسی یک دفعه دلگیر شوی؟ اون کنار دگری باشد و تو پیر شوی...؟
شده با جان و دلت عاشق و مجنون باشی؟
او در آغوش کسی، باز تو دلخون باشی...؟
″رایحه″
شده با جان و دلت عاشق و مجنون باشی؟ او در آغوش کسی، باز تو دلخون باشی...؟
من پر از دردم و این است غم دیرینهام
همچو فرهاد شدم، کوه غمم شیرینم!
گاهی اوقات دلم میخواد بع بعضیا بگم اینو یادته و اینو چی این یکیو خیلی دلم شکست اینجا...
یه چند نفری هستن تو خاطرات خوبم که فکر می کنن اون خاطرات رو خیلی قشنگش کردن برام،
ولی در واقع اگه نبودن برام لذت بخش تر میشد!
هدایت شده از ' ☫ 𝟕𝟔𝟎𝟎 ☫ '
همیشه ادمای مغرور رو دوست داشتم،چون گفتن دوستت دارم براشون سخته ،مطمئنی وقتی داره بهت میگه دوستت دارم از سر عادت یا فقط حرف نیست، واقعا دوست داره .
″رایحه″
گریه کُن... - پاشایی
اهنگ مرتضی پاشایی هر کدومشون برات هزارتا خاطره رو زنده می کنن