اصلا از داستانهایی که آخرش کسی که تو داستان فرد مورد علاقه امه میمیره خوشم نمیاد آخه لامصبا بگین داستان تلخه
قلبم از شدت درد مچاله میشه
چرا با ما افراد احساسی چنین کاری میکنین نویسنده هاااا
!؟؟؟؟؟
″رایحه″
اصلا از داستانهایی که آخرش کسی که تو داستان فرد مورد علاقه امه میمیره خوشم نمیاد آخه لامصبا بگین د
دارم یکی از این داستانا می نویسم متاسفانه...😔😂
عا راستی،
میکائیل جونم، بازم تولدت مبارک...(:
امیدوارم امروز به عنوان یکی از روزای قشنگ زندگیت ثبت بشه تو دفترخاطرات ذهنت!
الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم...
وای میدونین چند وقت بود رفیقم انلاین نشده بود اینجوری بحرفیم؟(: