عا راستی،
میکائیل جونم، بازم تولدت مبارک...(:
امیدوارم امروز به عنوان یکی از روزای قشنگ زندگیت ثبت بشه تو دفترخاطرات ذهنت!
الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم...
وای میدونین چند وقت بود رفیقم انلاین نشده بود اینجوری بحرفیم؟(:
″رایحه″
الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم... وای میدونین چند وقت بود
تو تاریکی بودی طلوع صبح
برات جونمو میدم به جون تو،مهربونم..🤍✨
″رایحه″
متاسفم که حتی واسه یه لحظه فکر کردم میتونم بهت اعتماد کنم!
حق زیاد اون جمله ک می گفت:
از روی ظاهر قضاوت نکن؛ شاید طرف اونقدام خوب نباشه!