الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم...
وای میدونین چند وقت بود رفیقم انلاین نشده بود اینجوری بحرفیم؟(:
″رایحه″
الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم... وای میدونین چند وقت بود
تو تاریکی بودی طلوع صبح
برات جونمو میدم به جون تو،مهربونم..🤍✨
″رایحه″
متاسفم که حتی واسه یه لحظه فکر کردم میتونم بهت اعتماد کنم!
حق زیاد اون جمله ک می گفت:
از روی ظاهر قضاوت نکن؛ شاید طرف اونقدام خوب نباشه!
″رایحه″
با هرکه توانسته کنار آمده دنیا با اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!
بدخلقم و بدعهد، زبانبازم و مغرور
پشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟
″رایحه″
بدخلقم و بدعهد، زبانبازم و مغرور پشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟
یک بار به من قرعه عاشق شدن افتاد
یک بار دگر، بار دگر، بار دگر… نه!