″رایحه″
اصلا از داستانهایی که آخرش کسی که تو داستان فرد مورد علاقه امه میمیره خوشم نمیاد آخه لامصبا بگین د
دارم یکی از این داستانا می نویسم متاسفانه...😔😂
عا راستی،
میکائیل جونم، بازم تولدت مبارک...(:
امیدوارم امروز به عنوان یکی از روزای قشنگ زندگیت ثبت بشه تو دفترخاطرات ذهنت!
الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم...
وای میدونین چند وقت بود رفیقم انلاین نشده بود اینجوری بحرفیم؟(:
″رایحه″
الان گلب منم اکلیلیه چون دارم با دوست داشتنی ترین آدم زندگیم صحبت می کنم... وای میدونین چند وقت بود
تو تاریکی بودی طلوع صبح
برات جونمو میدم به جون تو،مهربونم..🤍✨