-
بله،
من عهد بسته بودم
از ترم جدید
درس بخونم، ولی
موریانه عهدنامم رو خورد
متاسفانه 👨🏽🦯
-
اینکه هنوزم وقتی اسم شهری که اون عاشقش بود رو می بینم، وای میستم و پیام رو می خونم ینی چی؟
_ینی دوسش داری بدبخت!
″رایحه″
وقتی دوتا رفیق احساسی گیر هم میوفتن:
مشکل اصلی جایی که وابسته میشی و نمی تونی بگی که دوسش داری و اون میره!