-
بله،
من عهد بسته بودم
از ترم جدید
درس بخونم، ولی
موریانه عهدنامم رو خورد
متاسفانه 👨🏽🦯
-
اینکه هنوزم وقتی اسم شهری که اون عاشقش بود رو می بینم، وای میستم و پیام رو می خونم ینی چی؟
_ینی دوسش داری بدبخت!
″رایحه″
وقتی دوتا رفیق احساسی گیر هم میوفتن:
مشکل اصلی جایی که وابسته میشی و نمی تونی بگی که دوسش داری و اون میره!
″رایحه″
گفتم خرابت میشوم گفتا تو ابادی مگر؟!
گفتم ندادی دل به من
گفتا تو جان دادی مگر...؟
″رایحه″
گفتم ندادی دل به من گفتا تو جان دادی مگر...؟
گفتم فراموشم نکن
گفتا تو در یادی مگر:)