″رایحه″
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
چون آدمام از دور قشنگن میان نزدیک وحشتناک میشن دیگه نه؟؟
مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...
شده یه چیزی رو بخوای جور نشه
_واسع من که خیلی شده مثلا من بستنی با طعم کاکائوو که روش شکلات تخته ای بزرگ 1 کیلویی 100 درصد تلخ دارع میخواستم ولی جور نشد مغازه دار گفت تو منگلی..