الکی که این همه جیب هودی و کاپشنها رو بزرگ نمیسازن. قشنگ مشخصه جای دو تا دسته. فهمیدی؟
″رایحه″
اگه بدن صددرصد حاضرم گل من... اگرم ندن مشکلی نیس بازم با جون و دلم حاضرم...
از همین الان شروع کنم؟
″رایحه″
اگه بدن صددرصد حاضرم گل من... اگرم ندن مشکلی نیس بازم با جون و دلم حاضرم...
گوشیه رو هم بدن بهم ترک تحصیل میکنم لازم نیست ستشو بدن😂😂😂
امتحان دادن و دوست دارم میدونی چرا؟
جون اونجا یکی مراقبمه چسبیده بهم مستقیم زل زده تو چشمام..