eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
آخرم روی تو دست گذاشتم
″رایحه″
آخرم روی تو دست گذاشتم
تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
″رایحه″
تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
نیومده کجا ول کردی رفتی؟ از تو که عشقمی توقع داشتم
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
″رایحه″
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
چون آدمام از دور قشنگن میان نزدیک وحشتناک میشن دیگه نه؟؟
مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...
شده یه چیزی رو بخوای جور نشه _واسع من که خیلی شده مثلا من بستنی با طعم کاکائوو که روش شکلات تخته ای بزرگ 1 کیلویی 100 درصد تلخ دارع میخواستم ولی جور نشد مغازه دار گفت تو منگلی..
بدون کپشن
تا حالا دقت کردین آدمای دوزاری همیشه برامون گرون تموم میشن؟
در هر فلکی،مَردُمَکی میبینم هر مردُمَکَش را،فَلَکی میبینم!
آمادگی بیشتر....