″رایحه″
تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
نیومده کجا ول کردی رفتی؟
از تو که عشقمی توقع داشتم
″رایحه″
شاید ماه بع دلیل اینکه خیلی دوره قشنگه!!!
چون آدمام از دور قشنگن میان نزدیک وحشتناک میشن دیگه نه؟؟
مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...
شده یه چیزی رو بخوای جور نشه
_واسع من که خیلی شده مثلا من بستنی با طعم کاکائوو که روش شکلات تخته ای بزرگ 1 کیلویی 100 درصد تلخ دارع میخواستم ولی جور نشد مغازه دار گفت تو منگلی..