هدایت شده از - Atomospher -
دارم آهنگ گوش میدم تا الآن ۴ بار زدمش از اول، چون اون تیکهش که باید جیگرمو بسوزونه هنوز به اندازه کافی ناراحتم نکرده
دلم میخواد به همه بگم منننن اینم چرا نباید خود واقعیمو ببینید منو ببین این من همونی ام که بازیش دادی ، همونی که پشتش هرچی عشقت کشید گفتی ، این منم همونی که با هر بار دیدنش میگی اه این باز اومد ، همونی که تو جمع ضایع اش میکنی ، این منم همونی که از ترس اینکه تحقیر بشه خیلی جاها سکوت کرد و حرف نزد ....
شناختی ؟ این منم دیگه سعی نمی کنم خودمو بخاطر اینکه تو یه ذره توجه داشته باشی بهم عوض کنم الان خودمم شاید تحقیر بشم .زمین بخورم . گریه کنم. فریاد بکشم. ولی این منم دیگه نمیذارم نگاه چپ بهم کنی
″رایحه″
دنیا یه کنسرت حامیم بم بدهکاره
ولی دنیا به من یه روز که توش یه ثانیه هم ناراحت نباشم بدهکاره(: