دلم میخواد به همه بگم منننن اینم چرا نباید خود واقعیمو ببینید منو ببین این من همونی ام که بازیش دادی ، همونی که پشتش هرچی عشقت کشید گفتی ، این منم همونی که با هر بار دیدنش میگی اه این باز اومد ، همونی که تو جمع ضایع اش میکنی ، این منم همونی که از ترس اینکه تحقیر بشه خیلی جاها سکوت کرد و حرف نزد ....
شناختی ؟ این منم دیگه سعی نمی کنم خودمو بخاطر اینکه تو یه ذره توجه داشته باشی بهم عوض کنم الان خودمم شاید تحقیر بشم .زمین بخورم . گریه کنم. فریاد بکشم. ولی این منم دیگه نمیذارم نگاه چپ بهم کنی
″رایحه″
دنیا یه کنسرت حامیم بم بدهکاره
ولی دنیا به من یه روز که توش یه ثانیه هم ناراحت نباشم بدهکاره(:
″رایحه″
ولی دنیا به من یه روز که توش یه ثانیه هم ناراحت نباشم بدهکاره(:
هعی میدونی مشکل ما آدما چیه؟اینکه از روی ظاهر افراد قضاوتشون میکنیم...
من یه عقیده ای دارم و اونم اینه که چشم ها میتونن بهتر و عمیق تر از زبون انسان ها با ما حرف بزنن کاش یکم به چشمای آدما بیشتر توجه میکردیم شاید اونوقت میفهمیدیم که این منو تویی که همه فکر میکنن هیچ غمی نداریم خیلی دردها رو پشت لبخندمون پنهان کردیم،شاید الان که تو این حرفو زدی و من جوابتو دادم اونایی که میشناسنمون حتی رفیقای خودمون بهمون بخندن و بگن مگه اینام تو زندگیشون غمی دارن؟ولی واقعیت اینه که اونایی که خیلی میخندن و سعی میکنن اطرافیانشون شاد باشن نسبت به بقیه غم بیشتری رو تحمل میکنن و من واقعا این رو با گوشت و استخونم درک کردم
″رایحه″
هعی میدونی مشکل ما آدما چیه؟اینکه از روی ظاهر افراد قضاوتشون میکنیم... من یه عقیده ای دارم و اونم ای
لبخند بر لب میزنم تا کس نداد درد من
Sometimes it's better to just remain silent and smile
گاهی اوقات فقط بهتره که سکوت کنی و لبخند بزنی
No matter how high the mountain is the sun always rises
مهم نیست کوه چقدر بلند باشه خورشید همیشه طلوع میکنه