eitaa logo
″رایحه″
620 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
627 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
ولی دنیا به من یه روز که توش یه ثانیه هم ناراحت نباشم بدهکاره(:
هعی میدونی مشکل ما آدما چیه؟اینکه از روی ظاهر افراد قضاوتشون میکنیم... من یه عقیده ای دارم و اونم اینه که چشم ها میتونن بهتر و عمیق تر از زبون انسان ها با ما حرف بزنن کاش یکم به چشمای آدما بیشتر توجه میکردیم شاید اونوقت میفهمیدیم که این منو تویی که همه فکر میکنن هیچ غمی نداریم خیلی دردها رو پشت لبخندمون پنهان کردیم،شاید الان که تو این حرفو زدی و من جوابتو دادم اونایی که میشناسنمون حتی رفیقای خودمون بهمون بخندن و بگن مگه اینام تو زندگیشون غمی دارن؟ولی واقعیت اینه که اونایی که خیلی میخندن و سعی میکنن اطرافیانشون شاد باشن نسبت به بقیه غم بیشتری رو تحمل میکنن و من واقعا این رو با گوشت و استخونم درک کردم
حتی نمیخواهد اتاقش را ترک کند...
و گاهی فقط خودت میدانی....
زیبایی ببینیم👀 شبتون به زیبایی رویاهاتون🫀
Sometimes it's better to just remain silent and smile گاهی اوقات فقط بهتره که سکوت کنی و لبخند بزنی
One should stay where it is important to be آدم باید جایی بمونه که بودنش مهمه
No matter how high the mountain is the sun always rises مهم نیست کوه چقدر بلند باشه خورشید همیشه طلوع میکنه
ᵍⁱᵛᵉ ʸᵒᵘʳˢᵉˡᶠ ᵗⁱᵐᵉ ᵃⁿᵈ ˡᵒᵛᵉ ʸᵒᵘʳˢᵉˡᶠ به خودت زمان بده و خودت رو دوست داشته باش:)
وقتی میگیم از هر دستی بدی از همون دست پس می گیری منظورم یه همچین چیزیه!!!!
ولی من هنوزم امیدوارم خدا کارمو ردیف می کنه(: