هممون ی وقتایی بال بال میزنیم برا اینکه با ی نفر حرف بزنیم...
من الان تو اون ی وقتام!
تموم خاطراتم برام مرور میشن و حالمو لحظه به لحظه بدتر میکنن...
چی میشد می تونستم با یه پاک کن همه شونو پاک کنم؟
زمان تیک تاک میگذرد
و من منتظر فردایی هستم که نمیدانم آیا میتوانم آن را [ درست ] زندگی کنم یا نه
هدایت شده از |هموطن|
《مگر نمیشود آدم سالهای بعد را به یاد بیاورد و برای خودش گریه کند؟!》
📖سال بلوا
🖌عباس معروفی
#یک_خط_کتاب
|هموطن|🌱
لطفا وقتی می گید به هیچ کس نگو، بگین ک منظورتون از هیچ کس، دوستای گذشته و حال و آینده م هم هست!