eitaa logo
″رایحه″
620 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
«چرا باید به او اجازه بدهم برای رفتار من تصمیم بگیرد؟! من خودم هستم.»
هممون ی وقتایی بال بال میزنیم برا اینکه با ی نفر حرف بزنیم... من الان تو اون ی وقتام!
تموم خاطراتم برام مرور میشن و حالمو لحظه به لحظه بدتر میکنن... چی میشد می تونستم با یه پاک کن همه شونو پاک کنم؟
زمان تیک تاک میگذرد و من منتظر فردایی هستم که نمیدانم آیا میتوانم آن را [ درست ] زندگی کنم یا نه
سلامم
ما از اعتکاف برگشتیم
دعاگوی همه تون بودم
گل و وقتی از قشنگ ترین آدمه زندگیت میگیری ،بهترین حسه مهم نیست چی باشه مهم اینه از سمت کی باشه❤️
تو از آدما خسته‌ای، نه از زندگی.
‌ ما معتاد فضای مجازی نیستیم، فقط هیچ تفریحی تو دنیای واقعی نداریم(:
هدایت شده از |هم‌وطن|
《مگر نمی‌شود آدم سال‌های بعد را به یاد بیاورد و برای خودش گریه کند؟!》 📖سال بلوا 🖌عباس معروفی |هموطن|🌱
لطفا وقتی می گید به هیچ کس نگو، بگین ک منظورتون از هیچ کس، دوستای گذشته و حال و آینده م هم هست!