eitaa logo
″رایحه″
620 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
من واقعا به اولین وایبی که در اولین برخورد از آدما میگیرم اعتقاد دارم.
مودم...
‌‏اینکه وقتی دلت میگیره کسی نیست باهاش حرف بزنی بازم دلگیره‌.
اینکه بدونی دلم گرفته رو تو باید بفهمی نه که من بگم
″رایحه″
تا حالِ مَرا دیدَند،سیگار تعارُف شُد...
چگونه شَرح دهم لحظه لحظهٔ خود را برای این همه ناباورِ خیال‌پرست... محمدعلی_بهمنی
‏آدم هرچی میره جلوتر و بزر‌گ‌تر میشه ، کمتر حوصله‌ آدم‌ها رو داره ، در نهایت فقط میتونه حوصله‌ یه نفر رو داشته باشه که وقتی که اون هم نیست ، حوصله خودش هم نداره دیگه .اینجوری میشه که فقط مرگ آدم و راحت میکنه.