″رایحه″
اینکه وقتی دلت میگیره کسی نیست باهاش حرف بزنی بازم دلگیره.
تا حالِ مَرا دیدَند،سیگار تعارُف شُد...
″رایحه″
تا حالِ مَرا دیدَند،سیگار تعارُف شُد...
چگونه شَرح دهم لحظه لحظهٔ خود را
برای این همه ناباورِ خیالپرست...
محمدعلی_بهمنی
آدم هرچی میره جلوتر و بزرگتر میشه ، کمتر حوصله آدمها رو داره ، در نهایت فقط میتونه حوصله یه نفر رو داشته باشه که وقتی که اون هم نیست ، حوصله خودش هم نداره دیگه .اینجوری میشه که فقط مرگ آدم و راحت میکنه.
″رایحه″
آدم هرچی میره جلوتر و بزرگتر میشه ، کمتر حوصله آدمها رو داره ، در نهایت فقط میتونه حوصله یه نف
چارهی ما اما، در مرگ هم نبود..!
هدایت شده از مَهدیآ ؛
جملهی « تو خیلی بیشتر از سنت میفهمی » به ظاهر جمله ی قشنگیه . .
اما پشتش پر از درد و غمه !
واقعیت اینه که اون آدم چیزایی رو تجربه کرده که نباید میکرده ؛ نامهربونی هایی دیده که نباید می دیده ؛ این آدم قوی که الان بیشتر از سنش میفهمه ، تو گذشته بیشتر از سنشم جنگیده ، برای حال خوب امروزش !
بهمن اومد و یادم داد تو زورت بیشتره..
ممکنه هر دفعه اونجوری که آمریکا میخواست پیش نره...!