eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
تا حالِ مَرا دیدَند،سیگار تعارُف شُد...
چگونه شَرح دهم لحظه لحظهٔ خود را برای این همه ناباورِ خیال‌پرست... محمدعلی_بهمنی
‏آدم هرچی میره جلوتر و بزر‌گ‌تر میشه ، کمتر حوصله‌ آدم‌ها رو داره ، در نهایت فقط میتونه حوصله‌ یه نفر رو داشته باشه که وقتی که اون هم نیست ، حوصله خودش هم نداره دیگه .اینجوری میشه که فقط مرگ آدم و راحت میکنه.
اینکه متوجه نشدی حالم بده، تقصیر تو نیست... من اینجوری خواستم!
هدایت شده از مَهدیآ ؛
جمله‌ی « تو خیلی بیشتر از سنت میفهمی » به ظاهر جمله ی قشنگیه . . اما پشتش پر از درد و غمه ! واقعیت اینه که اون آدم چیزایی رو تجربه کرده که نباید میکرده ؛ نامهربونی هایی دیده که نباید می دیده ؛ این آدم قوی که الان بیشتر از سنش میفهمه ، تو گذشته بیشتر از سنشم جنگیده ، برای حال خوب امروزش !
درد همونجا ک از کنار هم رد میشین و انگار ن انگار ک یه عمریو با هم سپری کردین...!
بهمن اومد و یادم داد تو زورت بیشتره.. ممکنه هر دفعه اونجوری که آمریکا میخواست پیش نره...!
ولی خریدن قاب گوشی یه حس دیگه ای داره.
کجا رواست که از دستِ دوست هم بِکشد؟ دلی که این همه از دستِ روزگار کشید - شهریار