آدم هرچی میره جلوتر و بزرگتر میشه ، کمتر حوصله آدمها رو داره ، در نهایت فقط میتونه حوصله یه نفر رو داشته باشه که وقتی که اون هم نیست ، حوصله خودش هم نداره دیگه .اینجوری میشه که فقط مرگ آدم و راحت میکنه.
″رایحه″
آدم هرچی میره جلوتر و بزرگتر میشه ، کمتر حوصله آدمها رو داره ، در نهایت فقط میتونه حوصله یه نف
چارهی ما اما، در مرگ هم نبود..!
هدایت شده از مَهدیآ ؛
جملهی « تو خیلی بیشتر از سنت میفهمی » به ظاهر جمله ی قشنگیه . .
اما پشتش پر از درد و غمه !
واقعیت اینه که اون آدم چیزایی رو تجربه کرده که نباید میکرده ؛ نامهربونی هایی دیده که نباید می دیده ؛ این آدم قوی که الان بیشتر از سنش میفهمه ، تو گذشته بیشتر از سنشم جنگیده ، برای حال خوب امروزش !
بهمن اومد و یادم داد تو زورت بیشتره..
ممکنه هر دفعه اونجوری که آمریکا میخواست پیش نره...!