″رایحه″
شمام وقتی بیکارین و آینه و دوربین پیشتونه همچین چیزی از آب در میارین یا فقط من اینجوریم؟ #روزمرگی
الکی میگم هیچم بیکار نبودم ولی خب... 🌚🪄
″رایحه″
شما که گفتی اهل ولنتاین نیستی، چی شد پس؟!
فعلا که من روزه ام منتظر ما رمضان ولی شما اصرار به خرید دارید خب چه کنم دیگر بیا بده
″رایحه″
فعلا که من روزه ام منتظر ما رمضان ولی شما اصرار به خرید دارید خب چه کنم دیگر بیا بده
داداش ما فقط حرفی که اول از همه میزنی رو قبول داریم،
پس خبری از کادوی ولنتاین نیس
″رایحه″
داداش ما فقط حرفی که اول از همه میزنی رو قبول داریم، پس خبری از کادوی ولنتاین نیس
من از تو نخواستم فعلا😐
″رایحه″
من از تو نخواستم فعلا😐
باش باو دعوا نکنین. شماپاشین یه دف بیان بیرون من میگیرم واستون