یکی از بهترین حسایی که هر روز احساس میکنم برا وقتی هست که دفتر خاطراتم رو که باز می کنم نامه ی دوتا از دوستام از لای دفتر می افتن روی میز و وقتی برای بار هزارم نامه شون رو می خونم از ذوق بال در میارم(=
″رایحه″
ببینید براتون چی اوردم ... با همکاری #عزرائیل #انسان و #میکائیل @MNfMFAFZ
کیا اینو دیدن؟
یادتونه ؟
چقدر موقع ضبط ما خندیدیم😂😂
ولی کاش حداقل حال روحی روی جسم آدم تاثیر نمی ذاشت!
من یکیشو بزور تحمل می کنم چه برسه به...