″رایحه″
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه راستش رو بخوای م
حرفاتو خوندم یاد یه حدیث افتادم
مومن شادیش تو چهره شه و غمش تو قلبش
چه با کلاسید شما آدمهای اهل ایمان، برای همین قوی اید...
من آن بودم که میگفتم
به هر پرسش دو صد پاسخ
کنون گر نامِ من پرسی جوابش را نمیدانم !
داشتم میرفتم بیرون .
یه دختر بچهی ۵ سالهی بامزه دیدم تو خیابون، یهو باباش صدا کرد اشرف بیا
تا حالا اشرف ۵ ساله ندیده بودم از نزدیک؛))))
میشه باور کنین من اون کسی که شما تو زمستان زیر چادر میبینین نیستم؟؟
لامصب اندازه بتمن میشم....
یکی از بهترین حسایی که هر روز احساس میکنم برا وقتی هست که دفتر خاطراتم رو که باز می کنم نامه ی دوتا از دوستام از لای دفتر می افتن روی میز و وقتی برای بار هزارم نامه شون رو می خونم از ذوق بال در میارم(=