eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه راستش رو بخوای م
حرفاتو خوندم یاد یه حدیث افتادم مومن شادیش تو چهره شه و غمش تو قلبش چه با کلاسید شما آدمهای اهل ایمان، برای همین قوی اید...
من آن بودم که می‌گفتم به هر پرسش دو صد پاسخ کنون گر نامِ من پرسی جوابش را نمی‌دانم !
داشتم میرفتم بیرون . یه دختر بچه‌ی ۵ ساله‌ی بامزه دیدم تو خیابون، یهو باباش صدا کرد اشرف بیا تا حالا اشرف ۵ ساله ندیده بودم از نزدیک؛))))
‌ من نمیخوام هفت صبح بیدار شم، کجا میتونم اعتراض بدم؟
میشه باور کنین من اون کسی که شما تو‌ زمستان زیر چادر میبینین نیستم؟؟ لامصب اندازه بتمن میشم....
‌ چرا اینایی که آهنگ ایرانی گوش نمیدن ، فیلم ایرانی نمیبینن ، فکر میکنن باکلاسن؟!
یکی از بهترین حسایی که هر روز احساس میکنم برا وقتی هست که دفتر خاطراتم رو که باز می کنم نامه ی دوتا از دوستام از لای دفتر می افتن روی میز و وقتی برای بار هزارم نامه شون رو می خونم از ذوق بال در میارم(=
واقعا روزه گرفتن وقتی که پیش دوستاتی خیلی خوش میگذره اصن متوجه اش نمیشی