″رایحه″
من خیلی خستم....هعععععییی
امیدوارم یکی پیدا شه ک در کنه خستگی تو با لبخنداش(:
الان کاملا منطقیه که من با وجود درس هام بازی استقلال میبینم در صورتی که استقلالیم نیستم !؟
″رایحه″
بر اساس چه منطقی میگی🙄
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه
راستش رو بخوای من شما رو که نمیشناسم اما میدونم خودم،عزرائیل،انسان و ابلیس خیلیییییی آدمای سرسخت و قوی ای بودیم که از یه سری مسائل جون سالم به در بردیم...
شاید کس دیگه ای جای ما بود نمیتونست اون احساسات و غمارو تحمل کنه و هم در ظاهر و هم در باطن افسرده میشد ولی ما فقط درونمون افسرده شد و تو ظاهر هیچ کس نفهمید،سعی کردیم اون غمی که داشتیم رو دیگران نداشته باشن و براشون محیط شاد بسازیم و باعث خنده ی جمعی که توش هستیم باشیم...میشه گفت ما آدمای قوی ای هستیم و ما هم یه روزایی واقعا از همه چیز حتی خودمون خسته میشیم
ولی ما هم خدایی داریم
یه روزی میرسه که خودش جواب اونایی که دلمونو شکوندن و...رو میده
″رایحه″
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه راستش رو بخوای م
حرفاتو خوندم یاد یه حدیث افتادم
مومن شادیش تو چهره شه و غمش تو قلبش
چه با کلاسید شما آدمهای اهل ایمان، برای همین قوی اید...