بعضی آدمها حتی لیاقت این رو ندارن که بهشون بفهمونی چقدر سرشون اذیت شدی ، ناراحت شدی ، شکستی و گریه کردی ، آدم بیلیاقت همه جوره بی لیاقته و حتی هیچ جوره عوض نمیشه .
″رایحه″
من خیلی خستم....هعععععییی
امیدوارم یکی پیدا شه ک در کنه خستگی تو با لبخنداش(: