eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
بر اساس چه منطقی میگی🙄
دیدم... همه بالاخره یه جایی کم می آرن
نمیگم حرفامو حتی اگه بکشن منو برا بار دوم..!
دلخورم ازت و فکرشو نمی کنی؛ حتی الان ک میخونی این جمله رو...
من خیلی خستم....هعععععییی
″رایحه″
من خیلی خستم....هعععععییی
امیدوارم یکی پیدا شه ک در کنه خستگی تو با لبخنداش(:
الان کاملا منطقیه که من با وجود درس هام بازی استقلال میبینم در صورتی که استقلالیم نیستم !؟
″رایحه″
بر اساس چه منطقی میگی🙄
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه راستش رو بخوای من شما رو که نمیشناسم اما میدونم خودم،عزرائیل،انسان و ابلیس خیلیییییی آدمای سرسخت و قوی ای بودیم که از یه سری مسائل جون سالم به در بردیم... شاید کس دیگه ای جای ما بود نمیتونست اون احساسات و غمارو تحمل کنه و هم در ظاهر و هم در باطن افسرده میشد ولی ما فقط درونمون افسرده شد و تو ظاهر هیچ کس نفهمید،سعی کردیم اون غمی که داشتیم رو دیگران نداشته باشن و براشون محیط شاد بسازیم و باعث خنده ی جمعی که توش هستیم باشیم...میشه گفت ما آدمای قوی ای هستیم و ما هم یه روزایی واقعا از همه چیز حتی خودمون خسته میشیم
ولی ما هم خدایی داریم یه روزی میرسه که خودش جواب اونایی که دلمونو شکوندن و...رو میده
موهای رامین رضاییان بازیکن به اون خوبی چرا باید شبیه کاکل خروس باشه؟