eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی آدم‌ها حتی لیاقت این رو ندارن که بهشون بفهمونی چقدر سرشون اذیت شدی ، ناراحت شدی ، شکستی و گریه کردی ، آدم بی‌لیاقت همه جوره بی لیاقته و حتی هیچ جوره عوض نمیشه .
″رایحه″
بر اساس چه منطقی میگی🙄
دیدم... همه بالاخره یه جایی کم می آرن
نمیگم حرفامو حتی اگه بکشن منو برا بار دوم..!
دلخورم ازت و فکرشو نمی کنی؛ حتی الان ک میخونی این جمله رو...
من خیلی خستم....هعععععییی
″رایحه″
من خیلی خستم....هعععععییی
امیدوارم یکی پیدا شه ک در کنه خستگی تو با لبخنداش(:
الان کاملا منطقیه که من با وجود درس هام بازی استقلال میبینم در صورتی که استقلالیم نیستم !؟
″رایحه″
بر اساس چه منطقی میگی🙄
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه راستش رو بخوای من شما رو که نمیشناسم اما میدونم خودم،عزرائیل،انسان و ابلیس خیلیییییی آدمای سرسخت و قوی ای بودیم که از یه سری مسائل جون سالم به در بردیم... شاید کس دیگه ای جای ما بود نمیتونست اون احساسات و غمارو تحمل کنه و هم در ظاهر و هم در باطن افسرده میشد ولی ما فقط درونمون افسرده شد و تو ظاهر هیچ کس نفهمید،سعی کردیم اون غمی که داشتیم رو دیگران نداشته باشن و براشون محیط شاد بسازیم و باعث خنده ی جمعی که توش هستیم باشیم...میشه گفت ما آدمای قوی ای هستیم و ما هم یه روزایی واقعا از همه چیز حتی خودمون خسته میشیم
ولی ما هم خدایی داریم یه روزی میرسه که خودش جواب اونایی که دلمونو شکوندن و...رو میده