هدایت شده از ' ☫ 𝟕𝟔𝟎𝟎 ☫ '
فکر میکنم قراره مخفیانه عاشق هم باشیم و همینطور مخفیانه نگهش داریم .
آدم همیشه فکر میکنه تموم شدن یک رفاقت عمیق و طولانی حتما قراره با دعوا و توهین باشه ولی یکدفعه میبینی با یک حرف ساده و مسخره هردو کمرنگ شدین و یک سینه پر از حرف باقی مونده که تو پیاده روی ها هی داری با خودت تکرارشون میکنی