eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم نمیشه ارادتش کم به حسن....
با بزرگتر شدنم برخی از تواناییامو از دست دادم...
😂👍🏻لایک داری به مولا...
نمیتونم توضیح بدم چمه یعنی نمیدونم چمه فقط میدونم اگه بیام کربلا خوب میشم💔
″رایحه″
آدم نمیشه ارادتش کم به حسن....
واقعا چه فکری کرده با خودش یه همچین اهنگ مزخرف و بی محتوایی داده بیرون... درسته ایرانیه ولی ما به همچین آدمایی که اعتقاد و الخصوص مولاهای مارو بخوان زیر سوال ببرن نمیگیم هم وطن ... یجوری تو دهنی بزنیم بش که شب تا صبح فقط بگه غلط کردم... کوری چشم حسودا و صاف شدن دهن این...یه صلوات بفرستید
″رایحه″
واقعا چه فکری کرده با خودش یه همچین اهنگ مزخرف و بی محتوایی داده بیرون... درسته ایرانیه ولی ما به هم
هه هم وطن...واژه ی عجیبیه.حتی خجالت میکشم بخوام بگم اون حرومی یکی از کساییه که تو ایران متولد شده...
″رایحه″
خدا منم میخوام مممممممممم:)
این سالیوان خوشگله رو قیمت کردم 7 میلیون😭 منم موخوام
از میکائیل و انسان سلام از مدرسه
″رایحه″
از میکائیل و انسان سلام از مدرسه
یعنی من از ترس اینکه نفهمن گوشی بردیم سه چهارتا سکته ی ریز و درشت رو باهم زدم😂
تایم ۲۱:۱۲