eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
خدا منم میخوام مممممممممم:)
این سالیوان خوشگله رو قیمت کردم 7 میلیون😭 منم موخوام
از میکائیل و انسان سلام از مدرسه
″رایحه″
از میکائیل و انسان سلام از مدرسه
یعنی من از ترس اینکه نفهمن گوشی بردیم سه چهارتا سکته ی ریز و درشت رو باهم زدم😂
تایم ۲۱:۱۲
ولی کاش میفهمید که وقتی با اونی که من ازش متنفرم حرف میزنه و میگه و میخنده من از اعماق وجودم ناراحت میشم...
″رایحه″
ولی کاش میفهمید که وقتی با اونی که من ازش متنفرم حرف میزنه و میگه و میخنده من از اعماق وجودم ناراحت
شاید اونی که میگی با اون کار خودشو خالی میکنه که قاتل نشه بخاطر رفیق اش یا خودش سکته نزنه از حرص...
″رایحه″
ولی کاش میفهمید که وقتی با اونی که من ازش متنفرم حرف میزنه و میگه و میخنده من از اعماق وجودم ناراحت
کاش میفهمید که من حسودم و دوست ندارم کسی که من دوستش دارم با کس دیگه ای حرف بزنه چه برسه به دوست داشتن کسی که ازش بدم میاد...
″رایحه″
کاش میفهمید که من حسودم و دوست ندارم کسی که من دوستش دارم با کس دیگه ای حرف بزنه چه برسه به دوست داش
ولی.. شاید اون میتونست بهت بگه که دوست نداره هیچ بنی بشری از دو متریت رد شه چه برسه تو بخوای با کسی جز خودش حرف بزنی..
من به این راحتیا نمیشکنم. من:
وقتی احساس تنهایی میکنم انگار به همه به جز من خوش میگذره😄
″رایحه″
وقتی احساس تنهایی میکنم انگار به همه به جز من خوش میگذره😄
وقتی احساس تنهایی می کنم واقعا هیچکیو ندارم..!