″رایحه″
کاش میفهمید که نمیتونم بهش احساساتمو نشون بدم....کاش میفهمید با دنیا عوضش نمیکنم...کاش انقدر دوستم د
کاش میدید منی که همه چیز رو به مسخره میگیرم نمیتونم تحمل کنم کسی مسخرش کنه و بهش تیکه بندازه
″رایحه″
کاش میفهمید که نمیتونم بهش احساساتمو نشون بدم....کاش میفهمید با دنیا عوضش نمیکنم...کاش انقدر دوستم د
کاش میتونست بهت بگه که اگه زمان قرار بود به عقب برگرده دوباره انتخابش تو بودی!
″رایحه″
کاش میدید منی که همه چیز رو به مسخره میگیرم نمیتونم تحمل کنم کسی مسخرش کنه و بهش تیکه بندازه
کاش میتونست بهت بگه وقتی یکی بهت یه چی میگه شاید تو ناراحت نشی ولی اون بخاطرش گریه میکنه ...
″رایحه″
کاش میتونست بهت بگه که اگه زمان قرار بود به عقب برگرده دوباره انتخابش تو بودی!
کاش میشد بهش بگم من دوستش ندارمممممم....
″رایحه″
کاش میشد بهش بگم من دوستش ندارمممممم....
من عاشقشم
فقط اونه که فقط با حضورش حتی با بی محلیاش زندگیمو شیرین میکنه
″رایحه″
کاش دنیا همین قدر رک و راست بود/:
اوهوم کاش انقدر رک و راست بود که بهش میگفتم من بخاطرش از لواشکم میگذرم(لواشک تو دیکشنری من یعنی زندگی)من حتی بخاطرش از زندگیمم میگذرم چه برسه به خودم
″رایحه″
کاش میتونست بهت بگه که اگه زمان قرار بود به عقب برگرده دوباره انتخابش تو بودی!
کاش زمان برگرده عقب و همه چیز از نو شروع بشه!
″رایحه″
کاش میفهمید که نمیتونم بهش احساساتمو نشون بدم....کاش میفهمید با دنیا عوضش نمیکنم...کاش انقدر دوستم د
کاش وقتی نمی تونی احساساتت رو نشون بدی،
باعث نشی دل طرف مقابل بشکنه..
″رایحه″
کاش میفهمید که نمیتونم بهش احساساتمو نشون بدم....کاش میفهمید با دنیا عوضش نمیکنم...کاش انقدر دوستم د
کاش چشما می تونستن دروغ بگن،
ولی متاسفانه بعد از مدتها وقتی از کنارت رد میشه چشات پر اشک میشن و همه چیز رو رو میکنن...
″رایحه″
کاش وقتی نمی تونی احساساتت رو نشون بدی، باعث نشی دل طرف مقابل بشکنه..
کاش خیلیا وقتی تایم خالی گیر میاوردن سراغمون رو نمیگرفتن(: