″رایحه″
کاش میتونست بهت بگه که اگه زمان قرار بود به عقب برگرده دوباره انتخابش تو بودی!
کاش میشد بهش بگم من دوستش ندارمممممم....
″رایحه″
کاش میشد بهش بگم من دوستش ندارمممممم....
من عاشقشم
فقط اونه که فقط با حضورش حتی با بی محلیاش زندگیمو شیرین میکنه
″رایحه″
کاش دنیا همین قدر رک و راست بود/:
اوهوم کاش انقدر رک و راست بود که بهش میگفتم من بخاطرش از لواشکم میگذرم(لواشک تو دیکشنری من یعنی زندگی)من حتی بخاطرش از زندگیمم میگذرم چه برسه به خودم
″رایحه″
کاش میتونست بهت بگه که اگه زمان قرار بود به عقب برگرده دوباره انتخابش تو بودی!
کاش زمان برگرده عقب و همه چیز از نو شروع بشه!
″رایحه″
کاش میفهمید که نمیتونم بهش احساساتمو نشون بدم....کاش میفهمید با دنیا عوضش نمیکنم...کاش انقدر دوستم د
کاش وقتی نمی تونی احساساتت رو نشون بدی،
باعث نشی دل طرف مقابل بشکنه..
″رایحه″
کاش میفهمید که نمیتونم بهش احساساتمو نشون بدم....کاش میفهمید با دنیا عوضش نمیکنم...کاش انقدر دوستم د
کاش چشما می تونستن دروغ بگن،
ولی متاسفانه بعد از مدتها وقتی از کنارت رد میشه چشات پر اشک میشن و همه چیز رو رو میکنن...
″رایحه″
کاش وقتی نمی تونی احساساتت رو نشون بدی، باعث نشی دل طرف مقابل بشکنه..
کاش خیلیا وقتی تایم خالی گیر میاوردن سراغمون رو نمیگرفتن(:
″رایحه″
کاش وقتی نمی تونی احساساتت رو نشون بدی، باعث نشی دل طرف مقابل بشکنه..
دقیقا کاش این اتفاق می افتاد...کاش اونم میدونست منم با خیلی چیزا دلم میشکنه و به روی خودم نمیارم
″رایحه″
دقیقا کاش این اتفاق می افتاد...کاش اونم میدونست منم با خیلی چیزا دلم میشکنه و به روی خودم نمیارم
مشکل همینه،
یکی به روی خودش میاره میشه بده،
اون که به رو خودش نمیاره میشه خوبه،
ولی مقصر هر دو نفرن..
″رایحه″
مشکل همینه، یکی به روی خودش میاره میشه بده، اون که به رو خودش نمیاره میشه خوبه، ولی مقصر هر دو نفرن.
ولی من با اینکه به روی خودم نمیارم بازم همیشه مقصر شناخته میشم🙃