″رایحه″
دقیقا کاش این اتفاق می افتاد...کاش اونم میدونست منم با خیلی چیزا دلم میشکنه و به روی خودم نمیارم
مشکل همینه،
یکی به روی خودش میاره میشه بده،
اون که به رو خودش نمیاره میشه خوبه،
ولی مقصر هر دو نفرن..
″رایحه″
مشکل همینه، یکی به روی خودش میاره میشه بده، اون که به رو خودش نمیاره میشه خوبه، ولی مقصر هر دو نفرن.
ولی من با اینکه به روی خودم نمیارم بازم همیشه مقصر شناخته میشم🙃
″رایحه″
کاش بگذریم از همدیگه...!
یه وقتایی نمیشه گذشت از هم دیگه...تو تظاهر میکنی که گذشتی ولی بازم ته دلت نگذشتی ازش:)
تواناییم تو دلداری دادن اینجوریه که با سوالاتم و حرف هایی که برای امیدوار شدنش به زندگی میزنم بیشتر حالشو خراب میکنم🤌🏻🙃
″رایحه″
کاش دنیا همین قدر رک و راست بود/:
کاش میشد بهش بگم من گاهی وقتا حتی خودمم فراموش میکنم،ولی اونو نه...