″رایحه″
کاش بگذریم از همدیگه...!
یه وقتایی نمیشه گذشت از هم دیگه...تو تظاهر میکنی که گذشتی ولی بازم ته دلت نگذشتی ازش:)
تواناییم تو دلداری دادن اینجوریه که با سوالاتم و حرف هایی که برای امیدوار شدنش به زندگی میزنم بیشتر حالشو خراب میکنم🤌🏻🙃
″رایحه″
کاش دنیا همین قدر رک و راست بود/:
کاش میشد بهش بگم من گاهی وقتا حتی خودمم فراموش میکنم،ولی اونو نه...
من دوست ندارم؟
خدا میدونه چن شب چشمامو با بدبختی باز نگه داشتم و بیدار موندم تا شاید تو آنلاین شی..!