هیچی بدتر از این نیست که توی یه جمع ۳۰ نفره باشی،
۷ نفر هم سن و سال داشته باشی،
ولی تنها هم دمت گوشی باشه/
″رایحه″
هفت دقیقه :))) https://eitaa.com/joinchat/2693792533C1f66c13df2
ولی من عاشق این آهنگ شدم
هدایت شده از "Me"
اینده ی من :
اره تابستون خیلی خوبی بود خیلی خوش گذشت
(سریال/فیلم دیدم،پتو بغل کردم،گریه کردم،خوابیدم)
هدایت شده از "Me"
هرکسی تو کتاب زندگیش یه فصلی داره که حتی تو خلوت خودشم دوست نداره دوباره بخونتش.