″رایحه″
هفت دقیقه :))) https://eitaa.com/joinchat/2693792533C1f66c13df2
ولی من عاشق این آهنگ شدم
هدایت شده از "Me"
اینده ی من :
اره تابستون خیلی خوبی بود خیلی خوش گذشت
(سریال/فیلم دیدم،پتو بغل کردم،گریه کردم،خوابیدم)
هدایت شده از "Me"
هرکسی تو کتاب زندگیش یه فصلی داره که حتی تو خلوت خودشم دوست نداره دوباره بخونتش.
یکی از ویژگی های انسان پخته اینه که لازم نیست بهش بگی، بین خودمون باشه
چون خودش میفهمه کدوم حرفها رو میتونه
به بقیه بگه، کدوما رو نه
″رایحه″
این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری تمرین برای روزهایی که نمی آیی ست
شاید فقط عاشق بداند او چرا تنهاست :
کامل ترین معنا برای عشق تنهایی ست!
_فاضل نظری