″رایحه″
بعد از مدت ها همه داریم آماده میشیم که بریم دانشگاه/مدرسه، این لحظه هم شیرینه هم تلخ، شیرینه چون دوب
یادت رف تو گزینه آدمای تاکسیک بعضی همکلاسی هارم اضافه کنی..