آدم بايد يکيو داشته باشه
وقتی نگاش ميکنه تو دلش بگه:
خدايا مرسی که دارمش : )♥️
برا من اول مامانمه بعد بابام بعدم داداشم بعدم میکائیل جونم🫀
″رایحه″
با یه خانم خوشگلی اومدیم بیرون یکی ام قراره بیاد...
اونی که قراره بیاد از دوتاتونم خوشگل تره مگه نه؟😂
دل شکستن تنها به این نیست که یکی رو کتک بزنی یا این که بحث کنی،
بعضی اوقات با یه 《نه》گفتن یا حتی یا یه نگاه باعث میشیم که دل خیلیا بشکنه!
بعضی اوقات یه کلمه کل زندگی یه نوجوان ۱۵_۲۰ ساله رو نابود میکنه،
به قدری که تا آخر عمرحرف شما تو ذهنش حک میشه!
واس این میگن مواظب حرف ها رو نگاه هاتون باشید!
″رایحه″
دل شکستن تنها به این نیست که یکی رو کتک بزنی یا این که بحث کنی، بعضی اوقات با یه 《نه》گفتن یا حتی یا
هعی اینم باید بهش اضافه کرد کسی میتونه با وجودش ام آدم و ناراحت و دل شکسته کنه
″رایحه″
هعی اینم باید بهش اضافه کرد کسی میتونه با وجودش ام آدم و ناراحت و دل شکسته کنه
و بعضیام نبودنشون آدم رو ناراحت و دلشکسته میکنه...
″رایحه″
و بعضیام نبودنشون آدم رو ناراحت و دلشکسته میکنه...
حرفها بسیار اما هی سکوت و هی سکوت ...