eitaa logo
″رایحه″
616 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
_به چشمانش که می نگرم،در کهکشان چشم هایش گم میشوم.در چشم هایش چیزی جز زیبایی نمی بینم.به چشمانش که می نگرم احساس می کنم که قلبم درون بدنم ذوب می شود.چشمانش تمام جهانم شده! _چشمانش دریای بی پایانی از زیبایست،دریایی که قایق من در آن سرگردان است!دریایی که به سختی با قایق کوچکم،در برابر امواج فراوانش مقاومت کردم.مقاومت کردم اما امواج دریا قوی تر از من بودندند و.... _مقاومتم در برابر امواج بی فایده بود و این امواج بودند که در این دوئل پیروز شدند و جان سالم به در بردند.این امواج بودند که قایق کوچکم را شکستند، مرا بی پناه کردند و در آخر خود پناه من شدند!
من تو را دوست دارم اما تو مرا بسیار غمگین میکنی(:
وقتی میفهمم کاری که واسه من کردن واسه یکی دیگه ام انجام دادن دیگه اون کار واسم خاص بودن و ارزششو از دست میده میفهمید چی میگم؟ اصن آدم ذوقش کور میشه
″رایحه″
ولی من به این عقیده ات اعتقاد ندارم
اگر فردا همین باشد؛ که ما امروز می‌بینیم ... بیا این لحظه را خوش باش، فردا هرچه بادا باد!
ولی بین درس خوندن فقط بستنی می‌چسبه^o^ تازه اگه داداشت با پولای خودش،خریده باشه که بهتر :)
وقتی تو پارک منتظرشی و اون هنوز راه نیفتاده...
واقعا منتظرم ببینمش
بعد از ۱ماه و خورده ای
الان گفتن 8 و نیم برق میره و من هیچی نخوندم کاملا منطقیه بی چراغ .... هعییی