″رایحه″
وقتی میفهمم کاری که واسه من کردن واسه یکی دیگه ام انجام دادن دیگه اون کار واسم خاص بودن و ارزششو از
ولی من به این عقیده ات اعتقاد ندارم
″رایحه″
ولی من به این عقیده ات اعتقاد ندارم
اگر فردا همین باشد؛ که ما امروز میبینیم ...
بیا این لحظه را خوش باش، فردا هرچه بادا باد!
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از ته دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده
من افتادم ،خیلی زیاد محکم .
از ارتفاع بلند افتادم و بلند شدم .
حالا؛ خیلی قوی تر از روزی ام که
نیفتاده بودم. دیگه حتی ناراحتم بشم خیلی بیشتر سعی میکنم ناراحتی و نشون ندم .
″رایحه″
اسکار مزخرف ترین حسو میشه به زمانی داد، که هم از ته دلت یکیو دوست داری و هم از چشمت افتاده
دقیقا،مزخرفترین و بدترین حس دنیاست