ولی الان که داریم نزدیک تابستون میشیم من خیلی ناراحتم،
چون دیگه دوستام و هم کلاسی هام رو تا سه ماه نمیبینم..
″رایحه″
ولی الان که داریم نزدیک تابستون میشیم من خیلی ناراحتم، چون دیگه دوستام و هم کلاسی هام رو تا سه ماه ن
تو خیلی.... هستی که با ما بیرون نمیای
ما میریم بیرون تابستونو چفت همیم
″رایحه″
ولی رفاقت حنا و یاسی>>>>
خدا تا چند وقت پیش یکی از این رفاقت ها بهم بدهکار بود اما حالا دارمشش