ولی الان که داریم نزدیک تابستون میشیم من خیلی ناراحتم،
چون دیگه دوستام و هم کلاسی هام رو تا سه ماه نمیبینم..
″رایحه″
ولی الان که داریم نزدیک تابستون میشیم من خیلی ناراحتم، چون دیگه دوستام و هم کلاسی هام رو تا سه ماه ن
تو خیلی.... هستی که با ما بیرون نمیای
ما میریم بیرون تابستونو چفت همیم
″رایحه″
ولی رفاقت حنا و یاسی>>>>
خدا تا چند وقت پیش یکی از این رفاقت ها بهم بدهکار بود اما حالا دارمشش
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این سکانس از انیمیشن پهلوانان خیلی حرف واسه گفتن داره!
میدونید من دو نفر از آدمای دنیا رو دارم که قبلا عین آدمای عادی بودن برام ولی الان ۲خواهر دارم >>>
تو شبیه رد اون زخمی هستی که روی دستمه، دیگه درد نمیکنه دیگه نمیسوزه ولی نگاه کردن بهش منو ناراحت میکنه
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای خداوندا نگهدارش تو باش
چون دعای او نگهبان من است...