eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
من هر بار نگاهت میکنم بعدش چشمام اشکی میشه؛ تو فقط بعضی وقتاشو میبینی..!
خوشحالم که امروز روز بدی نشد؛ امروز تولد عزیز ترینِ زندگیم بود:)
ز گیتی دو کس را سپاس یکی حق شناس و یکی حد شناس :)
_(برگرد و کنارم بمان!)تنها چیزی هست که بعد رفتن او با خود تکرار می کنم.تکرار میکنم و هیچ پاسخی نمیابم!چرا جوابم سکوت است!مانده ام که این سکوت هم نشان دهنده ی رضایت است یا نه؟آخر مگر گناه من چه بود که مرا در بلا تکلیفی بی پایان رها کرد و رفت؟!مگر دوست داشتنش گناه بود؟!
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
″رایحه″
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
من به این می خوابم که در خواب بار دیگر چشمانت را ببینم درونشان غرق شوم^^^
این دسته گله یا پیاز؟
عجیب شده ها دیگه چشمانم برای درس خوندن یاری ام نمیکنه