1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟
_عربی:
″رایحه″
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
من به این می خوابم که در خواب بار دیگر چشمانت را ببینم درونشان غرق شوم^^^
امروز برای اولین بار این حس رو تجربه کردم که انگار تنها نفر برای کسی هستم که میتونه باهاش راحت باشه،خیلی حس عجیبی بود!