eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ز گیتی دو کس را سپاس یکی حق شناس و یکی حد شناس :)
_(برگرد و کنارم بمان!)تنها چیزی هست که بعد رفتن او با خود تکرار می کنم.تکرار میکنم و هیچ پاسخی نمیابم!چرا جوابم سکوت است!مانده ام که این سکوت هم نشان دهنده ی رضایت است یا نه؟آخر مگر گناه من چه بود که مرا در بلا تکلیفی بی پایان رها کرد و رفت؟!مگر دوست داشتنش گناه بود؟!
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
″رایحه″
+حالا مگه عربی چی داره که انقدر دوسش داری؟ _عربی:
من به این می خوابم که در خواب بار دیگر چشمانت را ببینم درونشان غرق شوم^^^
این دسته گله یا پیاز؟
عجیب شده ها دیگه چشمانم برای درس خوندن یاری ام نمیکنه
امروز برای اولین بار این حس رو تجربه کردم که انگار تنها نفر برای کسی هستم که میتونه باهاش راحت باشه،خیلی حس عجیبی بود!
ولی پیتزاهایی که داداشم درست میکنه.>>>
خدایا مارو از دست معلما راحت کن