بهم قول بده وقتی داری درد میکشی،خودت رو مخفی نکنی.
منصفانه نیست که با هم بخندیم ولی تنها گریه کنیم...
ما خیلی از زخمارو نادیده گرفتیم...
چون چاقو دست کسایی بود که دوسش داریم:)
#لبخند_تلخ
″رایحه″
مي روم خسته و افسرده و زار... سوي منزلگه ويرانه خويش...
به خدا مي برم از شهر شما...
دل شوريده و ديوانه خويش...