″رایحه″
امسال ۱۴۰۴/۴/۴که هیچکاری از دستم برنیومد انشاالله۱۴۴۴/۴/۴
حالا اون خیلی دوره برار بشین برا ۱۴۰۵/۰۵/۰۵ برنامه ریزی کن...
″رایحه″
امسال ۱۴۰۴/۴/۴که هیچکاری از دستم برنیومد انشاالله۱۴۴۴/۴/۴
چرا دیگه امرو خیلی کارا کردی🤦♀😂
″رایحه″
حالا اون خیلی دوره برار بشین برا ۱۴۰۵/۰۵/۰۵ برنامه ریزی کن...
١٤٠٦/٠٦/٠٦
١٤٠٧/٠٧/٠٧
١٤٠٨/٠٨/٠٨
١٤٠٩/٠٩/٠٩
١٤١٠/١٠/١٠
و الا اخر
″رایحه″
ولی حس و حال هیئت:))
ولی یکی از حسرتایی که به دلم موند این بود که کاش فقط یکبار پسر میشدم و تو هیئتا مردونه سینه زنی میکردم..