eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
627 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش میشد تو بعضی از خاطره های خوب دو بار زندگی کرد!
امیدوارم هیچ وق دردای روحی نزنه ب جسمتون...
ولی حس و حال هیئت:))
″رایحه″
ولی حس و حال هیئت:))
ولی یکی از حسرتایی که به دلم موند این بود که کاش فقط یکبار پسر میشدم و تو هیئتا مردونه سینه زنی میکردم..
″رایحه″
کجای زندگیتم؟
یه رهگذر تو خوابت
″رایحه″
یه رهگذر تو خوابت
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت...
″رایحه″
_
زیر صدا آهنگ شادمهرههه🙈
ولی اون... اون تنها کسی بود که گذاشتم دفتر خاطراتم رو بخونه، اون تنها کسی بود که برام آهنگ خوند و ویسش رو فرستاد، اون تنها کسی بود که وقتی یه هفته ناراحت بودم؛با نگاه کردن به چشمام با وجود لبخند روی لبام فهمید ناراحتم، اون تنها کسی بود که بهم نمی گفت کمتر حرف بزن، اون تنها کسی بود که با کاراش ناراحتم نکرد، برای همین عاشقش شدم و الان برام مثل خونوادمه...!
این روزا طوری شدم که اگه گوشیم بیوفته دست میکائیل و انسان باید فاتحه مو بخونم😐😅