eitaa logo
″رایحه″
620 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
کجای زندگیتم؟
یه رهگذر تو خوابت
″رایحه″
یه رهگذر تو خوابت
یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت...
″رایحه″
_
زیر صدا آهنگ شادمهرههه🙈
ولی اون... اون تنها کسی بود که گذاشتم دفتر خاطراتم رو بخونه، اون تنها کسی بود که برام آهنگ خوند و ویسش رو فرستاد، اون تنها کسی بود که وقتی یه هفته ناراحت بودم؛با نگاه کردن به چشمام با وجود لبخند روی لبام فهمید ناراحتم، اون تنها کسی بود که بهم نمی گفت کمتر حرف بزن، اون تنها کسی بود که با کاراش ناراحتم نکرد، برای همین عاشقش شدم و الان برام مثل خونوادمه...!
این روزا طوری شدم که اگه گوشیم بیوفته دست میکائیل و انسان باید فاتحه مو بخونم😐😅
۶ تیر ماه ، تولد انسان جون خودمهههه😍 و جالبیش اینکه تولد خودمم هست، من به قمری و انسان به شمسی، پس تولد جفتمونم مبارکککککک️❤️💫✨
خواهری خوشگلم✨:) تولدت خیلی خیلی مبارک❣ امیدوارم بهترینا برات رقم بخوره...
عه تولدمه:)
میدونید چی قشنگه ؟ پنجره‌ی اتاقم روبه خیابونه .. هر شب ماشینا که رد میشدن آهنگای بی محتوا با صدای خیلی بلند پخش میکردن .. از دیشب که شب اول محرم بوده ، همه‌ها ، تاکید میکنم همه‌ی ماشینا که رد میشن یا صدای آقای رسولی از ماشینشون میاد ، یا ستوده ، یا پویانفر یا .. قربونت برم خب امام حسین ، امام حسین لات و لوتا .. امام حسین همه برات نوکری میکنن؛))